dinsdag 14 oktober 2014

Paddenstoelen oktober 2014

Heb het internet een poosje veronachtzaamd, was niet onprettig, had er even geen zin en was druk bezig met andere zaken. Ben ondertussen rondleider bij het boerderij-museum Hagendoorns Plaatse in Epe geworden en doe buiten dat ook mee andere evenementen bij dit museum. Mijn werkzaamheden in het Park De Hoge Veluwe heb ik een beetje teruggeschroefd. Daar ik geen boerenachtergrond heb. heb ik me ingelezen en zo'n 10 keer meegelopen met andere rondleiders.
Heb in die tijd ook weinig foto's gemaakt. Maar toch nog enkele foto's van paddenstelen en zwammen.



















Vriendelijke groet Ruud.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Ruud, mooie serie weer. Heel veel succes met je nieuwe bezigheid en vooral heel veel plezier. Ben wel 'n beetje jaloers op je hoor.
    Groet Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ruud.

    Mooi zoveel paddenstoelen.
    Wat leuk rondleider bij een boerderij museum.
    Veel plezier daarmee!

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi ruud je hebt er wel een neus voor die mooie pics

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is ook echt de tijd voor paddenstoelen Ruud en al je foto's zijn mooi. Toch haal ik even foto 8 en 16 naar voren want die zijn voor mij echt helemaal tof.

    Succes met je nieuwe rondleidingen en je gaat dat ook vast redden. je hebt nu zoveel keer meegelopen dus gaat echt leuk worden.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Iedereen bedankt voor jullie reacties en goede wensen.

    Vriendelijke groet Ruud.

    BeantwoordenVerwijderen