donderdag 27 november 2014

M'n laatste blog.

Lieve mensen die zo nu en dan langskomen en speciaal Helma, Patricia en Kees. Ik ga met mijn blog stoppen, blijf wel op Facebook en bij verschillende natuurclubjes die ook op Facebook zitten. Verder werk ik nu ook als vrijwilliger bij een museum. Naast mijn vrijwilligerswerk in het nationaal park De Hoge Veluwe, vind ik het ook heel fijn regelmatig door de bossen te struinen, een boek te lezen, te koken, te bakken en fietsen. Kortom de dagen zijn soms te kort. Daarom heb ik besloten om met dit blog te stoppen, het zat al op een laag pitje, maar het kriebelt dan toch nog steeds en dat gevoel wil ik nu niet meer. Misschien begin ik er weer aan wanneer ik minder mobiel zou worden, de leeftijd hé. Maar dit jaar is mijn laatste jaar als Blogger.

Heb de laatste tijd nog honderden herfst en paddenstoel foto's gemaakt. Hieronder staan er enkelen.
Veel kijkplezier.







































Liefs en vriendelijke groeten Ruud.

9 opmerkingen:

  1. Hoi Ruud.

    Schitterende afsluiting van je blog.
    Prachtige herfstfoto's.

    Ik wens je heel vaal plezier met je werkzaamheden.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ruud, Jammer ik heb altijd met plezier je blog gevolgd, ik wens je veel succes en plezier in je werk op de Veluwe. Je laat goede herinneringen na.
    Hartelijke groet Kees.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ruud,
    ik had op google+ al een kleine reactie gegeven maar wilde je foto's ook nog even in het groot zien op de pc. Heel jammer dat je stopt maar wel begrijpelijk als ik lees wat je allemaal doet. Misschien zien we je ooit weer terig dus gooi je blog nog even niet weg. Deze afsluiter is wel een fantastische reeks met mooie beelden van de herfst en ook de kleuren zijn super. Wij zijn van plan om dit weekend ook een bezoek te brengen aan de Hoge Veluwe en wie weet komen we elkaar daar nog wel een keer tegen :-)

    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet vaak gereageerd maar wel altijd genoten van de prachtige foto's. Vooral de sfeer beelden van de Veluwe, zoals de laatste serie met prachtige wolken partijen.
    Groetjes, Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Iedereen bedankt voor al jullie lieve woorden. Ik blijf wel op Facebook zitten onder de mijn eigen naam, Ruud Posthuma. Misschien zie ik een van jullie daar nog eens langskomen.
    Liefs en vriendelijke groeten Ruud.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie herfst foto. Ze zijn vol warmte. Groeten.

    BeantwoordenVerwijderen