dinsdag 26 juli 2016

Natuurgebied Apeldoornskanaal, beekjuffers, juli 2016l


Hoewel het weer wat tegenviel door de harde wind met zo nu en dan een fikse bui, heb ik toch wat insecten kunnen fotograferen in het gebied dat is ontstaan langs het kanaal ter hoogte van Zuuk. Het is een nog jong waterrijk natuurgebied. Ik was in de eerste plaats op zoek naar beekjuffers. Ondanks dat het weer niet geschikt leek, heb ik de beekjuffers toch kunnen vangen in mijn camera. Zie hieronder het resultaat.















4 opmerkingen:

  1. Hoi Ruud.

    Mooie foto's Ruud.
    Prachtige kleur hebben ze.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ruud, nog even snel op de blog morgen is de grote verhuisdag. pfff. Fraaie fotoserie van dit prachtig gekleurde mine beestje.
    Groet Kees.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ruud,
    die beekjuffers zijn altijd zo mooi om te zien.
    Dat mooie felle blauw vind ik echt geweldig.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ruud,

    ik kreeg een alert van een hazelworm maar dat blog zie ik niet!
    Heb je die weer weggehaald?

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen