maandag 30 april 2018

Hernieuwde kennismaking.

Heb het de laatste weken wat laten liggen met de natuurfoto's. Woon sinds kort alleen en een scheiding levert zo zijn problemen op. Woon nu alleen met mijn poezen, heb het huis te koop gezet. Heb nu geen auto meer en ben afhankelijk van een collega vrijwilliger om naar mijn vrijwilligerswerk op de Hoge Veluwe te  gaan. Het museum waar ik ook als vrijwilliger werk kan ik op de fiets doen, ongeveer 40 minuten fietsen.

Tijd om weer eens lekker door de bossen te 'crossen' zat er de afgelopen tijd niet in. Ik moest eerst weer zelf wat tot rust komen om mijn leventje weer op te pakken. En dat begint te komen. Alles op zijn tijd.

Hier wat oude foto's. Uit mijn voorraad op mijn externe schijf.





Heksenkring kwam het tegen diep in het bos????

Zouden er dan toch kabouters bestaan????

N


Uniek plekje.

                                                                                 Rolklaver

6 opmerkingen:

  1. Hoi Ruud.

    De oude foto's mogen er wezen.
    Erg mooi.
    Heel veel sterkte met weer een beetje op de rit te komen.
    Het is en moet nu allemaal weer anders.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Patricia,
      Ja, het is zeker anders en het heeft zijn tijd nodig. Nu eerst mijn stiefdochter alle aandacht geven die ze nodig heeft om de chemo's en bestralingen goed door komen. Eigenlijk geen tijd o m mezelf op de rit te krijgen. Wat eerst moet eerst.
      Groetjes Ruud

      Verwijderen
  2. ach Ruud wat vervelend voor je, dat weet ik uit ervaring, maaaaaaaaar, ook jij springt weer in je regelmaat, en gaat weer genieten maar dan anders, die heksenkring in het bos is wel heel spannend zeg ..❤

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat is zo Klaproos. Maar genieten moet even wachten, nu eerst mijn stiefdochter ondersteunen waar dat nodig is. Ben nu snotverkouden en hoest veel, dus ik kan niet naar mijn dochter. Of ik moet in plastic sealen en daar krijgt ik het dan weer benauwd van, hahaha. Maar er komen zeker betere tijden. Ja, die heksenkring, nieuwsgierig, wie, wat, hoe en.............het is niet de eerste die ik vind in het Kroondomein.

    Groetjes Ruud

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ruud,
    heel naar wat je is overkomen en gelukkig kan je alles nu weer een beetje op een rijtje zetten.
    Je foto's zijn gewoon weer heel mooi om te zien.
    Ik was ook een tijd van het blog af want mijn 5-jarige kleinzoon verongelukte afgelopen jaar op 31 oktober en daar heb ik nog steeds veel verdriet van. Ik hoop door weer de natuur in te gaan ook alles weer een beetje op de rij te kunnen zetten.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goh, Helma dat je van het verlies van je kleinzoon veel verdriet zult hebben kan ik me voorstellen. Het verdriet zal niet weggaan, maar je kunt het wel een plekje geven misschien. Heel veel sterkte daarmee.

      Vriendelijke groeten Ruud.

      Verwijderen