zaterdag 28 december 2013

Feestdagen zonder sneeuw...................

Feestdagen zonder sneeuw is niet zo leuk. Buiten dat, is het nu wel heel erg warm voor de tijd van het jaar. Om een en ander te compenseren zet ik hier enkele foto's van besneeuwde dagen van vorig jaar op mijn blog. Net doen of het echt een winterse winter is. Brrrrrrrrrr, heerlijk.






Bovenstaande foto's heb ik in het Nationaal Park De Hoge Veluwe gemaakt. De volgende serie komt uit het Kroondomein, een prachtig natuurgebied, wat op loopafstand van ons huis ligt.





De rest van de foto's komen overal vandaan.
Wanneer ik zo bezig ben met deze sneeuwfoto's krijg ik toch wel weer heel veel zin een een flink pak sneeuw met schaatsplezier.






En buiten regent het en wanneer het droog is, loop ik in zonder jas buiten.
 A.s. maandag gaan weer oliebollen en appelflappen bakken, samen met een buurman en zijn collega in de garage. Het is een al jaren durende traditie. Maar daarover later meer. Met 'lichtbeelden' natuurlijk.

Fijne jaarwisseling en pas op je vingers, met hartelijke groeten Ruud.

4 opmerkingen:

  1. Ja, dit is heerlijk om te zien Ruud.Ik miste de sneeuw ook met de kerst. Het ergste is zelfs dat er in mijn tuintje zowaar al een boompje in de bloesem staat!!!! Diy gaat hij kennelijk dan ook niet overleven maar het is veel te vroeg om te gaan bloeien. Het is ook echt veel te warm voor de tijd van het jaar.
    Mocht ik je niet meer spreken dan alvast een hele fijne jaarwisseling gewenst :-)
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie en ja, hier begint ook het een en ander te ontluiken en dat is veel te vroeg.

      Met vriendelijke groeten Ruud.

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach Ruud ik doe net of het gesneeuwd heeft ,
    Ik geniet heel erg van deze mooie winterfoto's ik zat ook al te zoeken hoe ik jou bij mijn volgers kon zetten IK HEB HET NIET GEVONDEN , ik bedoel op mijn blog hé !!
    Gr,
    Annie
    Even opnieuw gedaan , ik had fouten gemaakt met schrijven en dat wil ik niet !!
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen