dinsdag 31 december 2013

Allereerst bedank ik iedereen voor de reacties op mijn blog en de goede wensen voor het komende jaar.
 Nu even geen natuurfoto's maar zoals beloofd wat foto's van het jaarlijkse oliebollenfestijn.
Het traditionele oliebollen en appelflappen bakken was ook dit jaar weer een groot succes. Het bakken, het opeten en het napraten, wat na elke lege emmer beslag gebeurde, was weer als vanouds gezellig. Het was dit jaar niet zo koud in de garage waar de friteuses stonden.



Goede jaarwisseling, hartelijke groeten Ruud.

3 opmerkingen:

  1. Die zien er goed uit Ruud.

    Ik wens je een fijne jaarwisseling en alle goed voor het komende jaar,
    ik zal jou blog ook regelmatig bezoeken.

    Groet, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ruud,
    dat ziet er heel lekker uit allemaal.
    Ik heb de nodige oliebollen ook al naar binnen gewerkt :-)
    ook voor jou een heel fijn uiteinde en een heel mooi en gezond 2014. Dat we in dat nieuwe jaar ook weer van vele mooie natuurmomenten mogen genieten.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig Nieuwjaar dat ziet er lekker uit, helaas hier in Zweden kennen ze geen oliebollen

    Groetjes Joke en Angus

    BeantwoordenVerwijderen