donderdag 23 januari 2014

Branden in De Plijmen

In het begin van de Plijmen net voorbij het fietspad zijn we met de woensdaggroep 'De Wrattenbijters' al enkele maanden bezig dennen te rooien. Op dit moment zijn we de gerooide dennen aan het verbranden met toestemming van het Park, de gemeente Ede en de brandweer.




Er liggen veel oppers met gerooide dennen, daarom gaan we nog wel enkele weken door met verbranden van de dennen. Het mag nog tot eind april. We hebben elke woensdag twee tot soms wel drie vuren, anders zou het nog langer gaan duren.




Met vriendelijke groeten Ruud.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Ruud.

    Mooi dat je dit doet met andere.
    Het is altijd goed de natuur een klein beetje te helpen, zodat het weer verder mooi kan gaan worden.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat je zo de natuur een beetje helpt,
    Helaas word hier veel bos weg gehaald in Zweden en dat laten ze zo weg rotten., het is geen mooi gezicht
    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ruud,

    heel bijzonder maar ik zie je foto's niet!!! Ik zie alleen een paar groene vlakken met een rondje erin en een balk!!! In mijn bloglist zie ik wel een foto maar als ik op je blog kom en ook in de vergroting zie ik alleen maar 5 groene vlakken!!!??? In je blog hieronder zie ik wel gewoon foto's!

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Helma, er is iets fout gegaan, maar ik heb het weer hersteld. Ik ben niet elke dag op mijn blog, heb ook een hoop andere leuke dingen waar ik tijd in steek, vandaar dat ik het niet gezien heb.

      Vriendelijke groet Ruud.

      Verwijderen
    2. Hallo Ruud,

      ik zie de foto's gelukkig nu ook :-) Alles krijgt weer een opknapbeurt en vele handen maken licht werk :-)
      Lieve groetjes, Helma

      Verwijderen